HTML

építkezős

Házbővítés, agyvérzés, infarktus, dili

Friss topikok

  • zeee: Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is tör... (2010.12.11. 12:21) Építkeztem, tehát pereskedem
  • belevágtam (törölt): @Tanúsító: Egyetértek! A kútra vigyázni kell. Csakhogy. Vannak olyan kutak, amelyekből isznak. Vag... (2009.11.11. 09:11) november 7

Linkblog

2009.11.12. 18:20 belevágtam (törölt)

Kisütött a nap!

Címkék: főépítész monolit födém tetőterasz sátortető

150.000 Ft.
Ennyit spóroltam volna, ha a garázs és az előszoba födémét nem egybe öntik, ha a fele monolit, a másik fele meg gerenda+béléstestes.
Jobban bízom ebben a kőművescsapatban, egy E-gerenda lehet repedt is, meg rossz minőségű is, meg a fene akar darut a kertjébe, mert ezeket kézzel nem lehet beemelni.
Szóval nem akartam spórolni, az egész födém monolit lesz.

Ma felhúzták a garázs hátralévő falait, megemelték a garázskapu feletti híd zsaluzatát, véstek egy újabb ablakot dél felé és megemelték a másikat, amit kábé egy méteres nyílás után áthidalóval lezártak.
Nekem nagyon tetszik a két karcsú, magas ablak, a déli házfalon minden nyílászáró ugyanabban a magasságban végződik, az ebédlő ablakai, a gardrób és a fürdő ablaka, a kerti WC ajtaja és a két garázsablak. Ráadásul ennek a két magas és keskeny ablaknak van valami gótos beütése.

Béla bácsi a nappaliban spalettázott egyedül, nem vitte túlzásba a tempót, de szépen dolgozott, reggel voltak itt a villanyászok, lett világítás a nappaliban, helyreállították a pinceközt (ahol az új részen még mindig áll a víz) és kezelték a tornácon kígyózó műanyag csöveket, mert ezek gyakran a kőművesek bakancsai alatt roppantak.

Valaki azt mondta délelőtt, hogy ha nem engedik a tetőteraszt és ragaszkodnak a cseréptetőhöz, akkor lehet egy ilyet építeni úgy hogy se eleje, se oldala, csak hat oszlopon áll, így a terasz is fedett, de a kilátás megmarad. Mint egy autóbeálló.
Nem is hülyeség!

Ugye hétfőn kell mennem a főépítészhez, de már úgy csinálunk, mintha megkaptuk volna az engedélyt az eredetileg beadott tervre.
Nem tudom, kell-e módosítást kérnünk a mérnöktől, egyelőre még mindig nincs kedvem kommunikálni vele.

Mától járható a tornác előtti lépcső és az előszoba, járdalapokat akartam letenni a kiskapu és a lépcső közé, de Zsolt inkább ellapátolta az agyagot a kerámiáról. Nem is emlékeztem, hogy a szmötyi alatt még megvan a járda egy része.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://epitkezos.blog.hu/api/trackback/id/tr881520856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása