HTML

építkezős

Házbővítés, agyvérzés, infarktus, dili

Friss topikok

  • zeee: Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is tör... (2010.12.11. 12:21) Építkeztem, tehát pereskedem
  • belevágtam (törölt): @Tanúsító: Egyetértek! A kútra vigyázni kell. Csakhogy. Vannak olyan kutak, amelyekből isznak. Vag... (2009.11.11. 09:11) november 7

Linkblog

2010.09.01. 10:24 belevágtam!

Dezső, a festő

Címkék: festők

Már nincs.
Levonult.
Mert megbántottam az egyik emberét.
Akinek azt találtam mondani, hogy én kétéves koromban megtanultam: semmihez nem nyúlok, ami nem az enyém.
Lopott ugyanis.

Besértődött és kijelentette: ő ide többet nem jön.
Dezső, a főnöke százszor elnézést kért és itthagyott félbe mindent.
A számlával sem abajgatott.
Azt mondta, az az ő kára és mégegyszer elnézést.

Ez volt a mélypont.
Ittmaradt a nappali, az előszoba és a kamra szétbányászva, csüdig koszban.
Jött egy beugrós, ő nem volt oda Dezsőék munkájától.
Kérdezte, miért porlik a friss glettelés?
Miért vannak a levegőben az élvédők?
Miért van kitüremkedés a lehálózott és leglettelt kötődobozokon?

Oké, a Dezső-brigád is a múlté.
 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://epitkezos.blog.hu/api/trackback/id/tr662263833

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: seo software 2018.03.12. 05:45:03

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása