HTML

építkezős

Házbővítés, agyvérzés, infarktus, dili

Friss topikok

  • zeee: Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is tör... (2010.12.11. 12:21) Építkeztem, tehát pereskedem
  • belevágtam (törölt): @Tanúsító: Egyetértek! A kútra vigyázni kell. Csakhogy. Vannak olyan kutak, amelyekből isznak. Vag... (2009.11.11. 09:11) november 7

Linkblog

2010.10.07. 16:25 belevágtam!

Építkeztem, tehát pereskedem

Egy pert már megindítottam Petik Ferenc és az Arizona Diamond Kft. ellen, mert felcsókolta a pénzt és eltűnt, félbehagyva a melót, ráadásul a 11 nyílászáróból négyet elméretezett.

A másik ügyében ma beszélek az ügyvédemmel.
Ez Szabó Ferenc és a solymári Gondollak Kft. ellen indulna.
Szabó úr elvállalta a fűtésrendszer és napkollektor kiépítését, felcsókolt kétmillát, elszámolt a felével és olyan kókány munkát végzett, hogy a ma megjelent szaki csak fogta a fejét.
Elszámolni a maradék pénzzel nem hajlandó, a munkát befejezni nem hajlandó, magyarázatot adni arra, hogy pl. ha a számlán egy 280e Ft-os Immergas forróvíz tároló szerepel, akkor miért egy 170e Ft-os Drazsice tárolót hozott ide és épített be?
Nagyot hibázott, mert írásban bizonygatta, hogy ez az Immergas rendszer része.
Már ez megér egy büntető feljelentést, amire hamarosan sor is kerül.

Csak az a kérdés, hogy érdemes-e a szarral hadakozni, amitől az ember maga is csak szaros lesz?

Érdemes-e bárkit beperelni, hiszen ha ügyesen kimenti a vagyonát, akkor egy végrehajthatatlan bírósági ítélettel kitörölhetem a fülemet.
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://epitkezos.blog.hu/api/trackback/id/tr32354071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zeee 2010.12.11. 12:21:28

Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is történhetett...
süti beállítások módosítása