HTML

építkezős

Házbővítés, agyvérzés, infarktus, dili

Friss topikok

  • zeee: Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is tör... (2010.12.11. 12:21) Építkeztem, tehát pereskedem
  • belevágtam (törölt): @Tanúsító: Egyetértek! A kútra vigyázni kell. Csakhogy. Vannak olyan kutak, amelyekből isznak. Vag... (2009.11.11. 09:11) november 7

Linkblog

2010.08.15. 11:15 belevágtam!

Matracok

Címkék: reklamáció matrac vevőszolgálat felfújható ágy kompresszoros pumpa bauhaus dunakeszi intex

Az elmúlt hétvégén matracon aludtunk.
Asszony a dolgozóban, én a nappaliban.

Jó kis kaland volt a két matrac beüzemelése is.
Amikor péntek este világos lett, hogy nincs erőnk elmenni sehova - pedig akár csinálhattunk volna egy nyaralós hétvégét szállodában is - lementem a METRO Áruházba, a felfújhatós, plüssfelületű ágyért. Hónapok óta tele volt velük egy polc.
Nem volt egy darab sem.
Azt mondták, épp tegnap visszáruzták az egészet.
CORA.
Ki volt írva a polcra, hogy elfogyott, ne is tessenek keresni.
Dunakesz, BAUHAUS.
Ott volt. 
Intex.
Vettem egy kicsit és egy nagyot.
Mindkettőre ugyanaz a címke volt rányalva: max teherbírás: 80 kg.
Persze, a dupla is!
Hülyék.

Másnap reggel a feleségem a földön ébredt.
Leeresztett alatta a matrac.
Az enyémből is kiment a levegő fele.
Úgyis voltunk a BAUSHAUSban, hiszen építkezünk, megkérdeztem az információt esetleg rosszul csináltam-e valamit.
Hívtak egy hozzáértőt. Barátságtalan és kelletlen volt, tehát nyilván nem osztályos eladó, hanem vezető.
Azt mondta, nyomjuk be víz alá és ahol ereszt, ott ragasszuk meg.
Kérdeztem: ugye nem gondolja komolyan, hogy egy tegnap vásárolt matracot nekiállok ragasztgatni?
Akkor hozzam vissza, kicserélik.
Itthon megigazítottam mindkét matrac szelepeit.
Az enyém jó lett, az asszonyé jobb.
Az övét másnap kicseréltük.
Azóta van két jó matracunk.
Lehet rajtuk aludni, bár nagyon műanyag, az enyém úgyis nedves lett, hogy tettem a lepedő alá egy pokrócot.
Viszont a plüssfelület megakadályozza, hogy a lepedőt hurkává gyűrjem az éjjeli forgolódás közben.

Miért is aludtunk matracon ?
Mert a gyerexoba és a háló festése volt folyamatban.
A gyerek elhúzott itthonról, barátnőnél aludt.
Neki volt igaza.
Mi fáradtak voltunk összecsomagolni, szállást keresni, odamenni.

A dolgozó ajtaja és ablaka frissen kibontva, a szoba utolsó métere fóliával van elválasztva a többitől. A kőműves lelkiismeretesen körberagasztotta, megúsztuk a port és a szárnyasokat, ezek kívül maradtak.
Csak a fólia zizegett, ahogy a légáramlatok mozgatták, de délután füldugóval tudtam ott szunyni egyet.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://epitkezos.blog.hu/api/trackback/id/tr512222876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása