HTML

építkezős

Házbővítés, agyvérzés, infarktus, dili

Friss topikok

  • zeee: Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is tör... (2010.12.11. 12:21) Építkeztem, tehát pereskedem
  • belevágtam (törölt): @Tanúsító: Egyetértek! A kútra vigyázni kell. Csakhogy. Vannak olyan kutak, amelyekből isznak. Vag... (2009.11.11. 09:11) november 7

Linkblog

2010.06.18. 13:30 belevágtam!

Június közepe

Asszem nem érdekel semmi, ez a blog sem, az építkezés még kevésbé.
Annak ellenére hogy látványos eredmények vannak.

A héten befejeződött a dryvitozás, alapozás, színezés és megkezdődött a burkolás is.
A lábazat és a fal egy része kerámia burkolatot kap, ami látszólag nagy rongyrázás, de kábé árban a fele annak, ha a most divatos medterrán kőburkolatokkal operálnánk. Annak négyzetmétere 9-14e között van, amit mi választottunk, az 5e. 200 négyzetméteren elég jelentős árdifferencia.

Múlt hétfőn szétverték a fürdőszobámat.
Kedden a vizessel szaniterért jártunk.
Szerdán elkezdte beépíteni a csöveket.

Tegnapelőtt lett kész.
Egy hétig tartott és nagyon sokat bosszankodtam vele.
A legrosszabb az volt, amikor a WC és a bidé keretét arrébb kellett rakarni, mert úgy bezsúfolta a kettőt egy sarokba, hogy belépni nem lehetett volna közéjük.
Azért - mondta - mert nem tudta hova rögzíteni a keretet.
Kértem a kőművest, aki 10 perc alatt felhúzott két sor téglát - máris meg volt oldva a rögzítés.
Megrendültem a vizes-kollektoros duóban, mert nagyon nincsnenek a topon szakmailag. A mikor megjött a cucc, két órán keresztül vitáztak a leírásokkal a kezükben - most látnak ilyet először.
Ők bátrak hogy elvállalták, én meg hülye vagyok, hogy rájuk bíztam.
Kicsit azt is furcsálltam, hogy a vizes, akit évtizedek óta ismerek - hálitenkedett azon, hogy odaadtam a főnökének egymillát anyagra, csak úgy. Hát ő ajánlotta!!!
És mi az hogy csak úgy?
Ha le akar lépni vele, akkor az elismervénybe max sajtot csomagolhatok.
Most a vakszerencsében bízom, hátha jó lesz a munka, amiért közel hárommillát fizetek ki.
Eddig 1,8 MFt-ot adtam oda.
Szépen haladt a vizes, tegnap megszűnt a gázfogyasztásunk, vettünik a konyhába egy főzőlapot, kaptunk kölcsön egy rozsdás villanyboylert, de jobb a víznyomás és forróbb a víz, mint az eddigi Chaffoteaux kazánnal, új helyén a gázóra, kosz és rumli a mosókonyhában, de igyekszem a hétvégére működőképes állapotba hozatni a csajoknak.
 

Most a zuhanyfülkét építik.
Már kétszer kellett beavatkoznom, hogy ez úgy nem lesz jó, mert nem is ebben maradtunk.
 

Tegnap a kőműves meghozta a KIKÁból a fürdőbútort.
A múlt héten elmentünk a vizessel felvenni a pontos méreteket, minden stimmelt, csak az nem, hogy közben 249-ről leárazták 199e-re.

Ugyancsak tegnap itt volt az első ablakos és rendet rakott a második után, akit be fogok perelni, annyit kárt okozott és olyan szar munkát végzett. Befejezte a teraszajtót, amit végülis úgy hagytam, hogy 6 cm-rel magasabb a küszöb, ő meg úgy hagyta, hogy lógott a levegőben és nem volt alatta sem illesztőléc, sem szigetelés, sem semmi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://epitkezos.blog.hu/api/trackback/id/tr792091502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása