HTML

építkezős

Házbővítés, agyvérzés, infarktus, dili

Friss topikok

  • zeee: Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is tör... (2010.12.11. 12:21) Építkeztem, tehát pereskedem
  • belevágtam (törölt): @Tanúsító: Egyetértek! A kútra vigyázni kell. Csakhogy. Vannak olyan kutak, amelyekből isznak. Vag... (2009.11.11. 09:11) november 7

Linkblog

2009.11.19. 23:12 belevágtam (törölt)

Nyakunkon a karácsony és versenyt futunk az idővel.

Címkék: vasalás zsalu statikus monolit födém tetőterasz zaluzat

Egyelőre nyerésre állunk.

Szinte hihetetlen, hogy változik minden.
Nem arra gondolok, hogy kinő a földből egy épület, majd teteje lesz, aztán amikor bekerülnek a nyílászárók, akkor érzem úgy, hogy a házamhoz tartozik.
Sokkal inkább az jut eszembe, hogy amikor belekezdtünk, még voltak olyan kósza elképzeléseim, hogy talán karácsonykor már készen leszünk.
Ha akkor jósolja nekem valaki, amit most ÖRÖMMEL írok ide, egészen biztosan kiakadok.
Mint ahogy fájt minden egyes négyzetméter, ami szép lassan tönkrement abból a kertből, amit 12 éven keresztül magáztam - no jó, néha el is hanyagoltam - most meg teljesen természetes, hogy egy szemétdomb közepén van a ház, amiben élek.

 

A nyerésre visszatérve: minél előbb betonozni kell, mert 28 napig kell állnia a zsaluzatnak, amit ha nem tudunk karácsony előtt leszerelni és visszavinni, akkor további két hét bérleti díj ketyeg, az meg több tízezer forint.

Hétfőn (november 16) a főépítész rábólintott az eredeti, tetőteraszos tervre. Mehet, csak valami szép korlátot csináljunk, ne azt a csiricsárét, ami a látványterven van. Oké, azt eszünkbe sem jutott, azért ez ment oda, mert ez volt a mérnök programjában. Mindjárt beszéltem a mérnökkel, pozitív volt a hozzáállása, csinálja, ígérte.
Itt volt a statikus, ő állította össze a vasalás terveit.
Csordás uram is felhívott, hogy szerdára küldi a legújabb konyhatervet.
Meghozták a zsaluanyagot és elkezdték felépíteni a monolit-födém zsaluját, ezen kívül lebontották a pince zsaluzatát, így először lehetett áttekinteni, mit is építettünk odalenn.
 

Kedden, szerdán és csütörtökön folytatódott a zsalu építése.
Kedd este a segédmunkások villanyt szereltek, ennek köszönhetően egy éles drót maradt arcmagasságban, szigetelés nélkül, 3 centire az egyik vasállványtól.
Telefonon megbeszéltem a kőművessel, aztán kezeltem a dolgot, szigeteltem, majd lehoztam a világítótestet, mert azt fennfelejtették, mi meg botorkálhattunk a sötétben.
Először járhattam be a tetőteraszt, egyelőre azokon a deszkákon, amire a vasalás és a beton kerül. Végülis a plafonon lépkedtem, mint egy légy.
 

Szerdán csináltam világítást a "garázsba" így fényárban lehet bejönni és kerülgetni a vasoszlopokat.
Nagyon kellemes idő van, 12-15 fok, néha köd, néha napsütés.
Az ELMŰ megbízottja, valami security cég megcsinálta a földkábelt, így lehet folytatni a villany építését.

Csütörtökön majdnem az egész teraszt bevasalták.
Az autó kinn alszik az utcán, mert most a vashajtogató foglalja el a helyét.

Szombaton öntik a betont!
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://epitkezos.blog.hu/api/trackback/id/tr411538343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása