HTML

építkezős

Házbővítés, agyvérzés, infarktus, dili

Friss topikok

  • zeee: Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is tör... (2010.12.11. 12:21) Építkeztem, tehát pereskedem
  • belevágtam (törölt): @Tanúsító: Egyetértek! A kútra vigyázni kell. Csakhogy. Vannak olyan kutak, amelyekből isznak. Vag... (2009.11.11. 09:11) november 7

Linkblog

2009.11.22. 11:17 belevágtam (törölt)

Egy eredményes hét végén

Címkék: építkezés kár betonkeverő monolit födém tetőterasz

Tegnap megtörtént!
Kiöntötték a garázs és az előszoba födémjét, vagyis a tetőterasz alját.
(azaz december 19-dikén le lehet bontani a zsalut és karácsony előtt visszaadni a tulajnak)
Szépséghiba, hogy a mixer ráment a legutóbb megmaradt betonból öntött járdára és mivel nem volt bevasalva. megrepesztette, de az ilyen miatt nem fogok bosszankodni.

A villanyászok megvésték a falat és felrakták az automata dobozást, kiásták és berakták a földkábelt, így össze van kötve a sarki kamrába berakott üres doboz, meg a ház.
Hétfőn hozzák az új villanyórát és levágják a légvezetéket.
Onnantól benn van a 380 V és csinálhatjuk a lenti fürdőszobát.

Kihoztam a bankból egymillát, már alig van belőle.
A beton 181e, a kőművesbrigád heti apanázsa 200e, vasra, sóderre és fuvarra 150e, a villanyászoknak 300e (ebből alig valami maradt nekik, mert 230e körüli összeg volt a műveké amit a villanyász a sajátjából előlegezett meg nekem)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://epitkezos.blog.hu/api/trackback/id/tr481543354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása