HTML

építkezős

Házbővítés, agyvérzés, infarktus, dili

Friss topikok

  • zeee: Szerintem higgadj le. Az urat ismerem, azért nem a "nép ellensége" kategória. Gyanítom, más is tör... (2010.12.11. 12:21) Építkeztem, tehát pereskedem
  • belevágtam (törölt): @Tanúsító: Egyetértek! A kútra vigyázni kell. Csakhogy. Vannak olyan kutak, amelyekből isznak. Vag... (2009.11.11. 09:11) november 7

Linkblog

2010.01.02. 16:46 belevágtam!

Küzdelem az elemekkel

Címkék: beázás szélvihar csapadékvíz

A két kőműves a két ünnep között is feljött, újabb beázásokat elhárítani, a garázs tetejéről feltépett fóliát újból elrendezni. Megtudtam, hogy a fólia nem az esőtől védte a lejtbetont, hanem a kiszáradástól, most már nem is kell rá.

Beázik a fürdő és penészedik is azonnal, mert ahol megbontották a régi szigetelést a garázsfödém csatlakozása miatt, ott nyitva maradt.
Beázik a nappali egy oszlop alatt és az új kémény alatt is.
Még mindig.

Tegnap fóliáztam a leendő garázsfelhajtót, mert a garázsban még nincs lejtbeton és a tetőteraszról lecsöpögő esővíz/hólé vidáman visszafolyik és tocsog a garázsban, ami még nem olyan nagy baj, de leszivárog a pincébe is. Ezt a fóliát szedi most szét a szélvihar.

Az új kandalló iszonyatos hangot ad a szélben.
A kandallós telefonja kikapcsolva.

Belefásultam.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://epitkezos.blog.hu/api/trackback/id/tr791639784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása